Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Urmăriți cu atenție videoclipurile în care diferite persoane vă vor prezenta job-urile lor;
2. Deschideți formularul Google și citiți întrebările timp de două minute; încercați să vă amintiți informațiile din videoclipuri și alegeți, mental, un posibil răspuns corect;
3. În timp ce ascultați persoanele a doua oară, de data aceasta fără suport video, răspundeți la întrebările din formularul Google, fie prin a alege răspunsul corect, fie completând cu unul-două cuvinte.
În vederea realizării acestei sarcini, veți avea în vedere următoarele:
- veți răspunde la întrebări fiind atenți la suportul audio;
- unele întrebări necesită ca voi să scrieți un cuvânt – scrieți-l fără a vă îngrijora cu privire la ortografiere la acest stadiu, veți putea corecta la finalul exercițiului, înainte de a apăsa butonul Submit.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Competențe vizate:
1.1. Identificarea unor detalii din mesaje simple articulate clar și rar în contexte cunoscute/ previzibile
Până la finalul activității, elevii vor fi capabili:
1. Să numească ocupațiile pe baza unor suporturi audio-video;
2. Să formuleze propoziții la timpul prezent despre activitățile specifice fiecărei ocupații.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor rezolva sarcina de lucru dacă vor răspunde corect la întrebările exercițiului de listening și își vor corecta eventuale greșeli de ortografie.
Accesări: 496
Contribuitor: Oana Maria Stănescu - Școala Gimnazială Alexandru Odobescu, Chiajna (2022)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a III-a Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: video simulări Google Forms
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.