Sarcina de lucru pentru elevi:
Utilizând planșele videoproiectate de profesor, identificați figurile de stil cunoscute, elementele lexicale din fiecare strofă ce denumesc planul terestru și cel cosmic, iar apoi identificați imaginile vizuale și cele auditive din text.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să definească pastelul;
Să enumere caracteristicile pastelului;
Să identifice figurile de stil dintr-o poezie;
Să identifice tipurile de imagini artistice;
Să numească starea de spirit care domină într-o poezie-pastel;
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii sunt rugati sa raspunda cerintelor si sa isi confrunte raspunsul cu ceilalti colegi, ulterior notand pe tabla raspunsurile corecte sub forma de tabel pentru o mai buna intelegere a textului.
Accesări: 756
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Google Slides
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.