Descriere:
Prin activitatea din grădiniţă copiii învaţă nu numai despre regulile sociale şi modul de interacţiune cu ceilalţi, ci şi despre manifestarea adecvată a emoţiilor. Îşi dezvoltă competenţe emoţionale referitoare la trăirea, exprimarea, înţelegerea şi recunoaşterea emoţiilor, şi ceea ce este foarte important, faptul că dobândesc unele strategii de reglare emoţională adecvate vârstei, necesare pentru gestionarea corectă a emoţiilor negative, în consecinţă, o adaptare mai bună la cerinţe. Copiii învaţă despre emoţii şi modul în care pot fi gestionate corect în contextul interacţiunilor sociale, prin practicile de socializare utilizate de către educatoare şi părinţi, aşadar, competenţele emoţionale şi cele sociale se înfluenţează reciproc.
Resursa constă într-o propunere de opțional pentru domeniul experiențial Om și societate (Educație pentru societate și Activitate practică), nivel I/ grupa mijlocie, pentru un an școlar.
Tipul resursei: Text/ Fișă
Limba resursei: Română
Nivelul: Preșcolar
Disciplina: B. Dezvoltarea socio-emoțională
Competență generală: B. Dezvoltarea socio-emoțională
Competența specifică vizată prioritar: B.4. Autocontrol și expresivitate emoțională
Legătura web către resursă: https://drive.google.com/file/d/1Q02yuuFoCaLe1n4p3ARnIA3DXBTvLKc3/view?usp=sharing
Accesări: 754
Propunător: Ana-Maria Ionescu - Grădinița cu Program Normal Siliștea-Raciu (Dâmboviţa)
Data validării: 19 martie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.