Descriere:
Resursa educațională propusă este adresată elevilor claselor a VI-a și urmărește formarea competențelor de receptare a unui text literar.
Elevii, printr-un joc didactic, sunt invitați să ordoneze ideile principale ale textului narativ literar studiat, ținând cont de cronologia evenimentelor. Modalitatea de receptare a textului narativ literar, în manieră ludică, va antrena elevii în activitatea de învățare și îi va motiva să participe activ la finalizarea sarcinii trasate.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel gimnazial: rezoluția Ministerului Educației nr. 78.609/2/13.12.2023
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.2.. Rezumarea unor texte, cu grade diverse de dificultate
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/27128958
Accesări: 551
Propunător: Ana Mihaela Pop - Școala Gimnazială Alexandru Ioan Cuza, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 15 iulie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.