Descriere:
Această resursă didactică se adresează elevilor de la clasa pregătitoare care au studiat doar literele a, m, n, u, e, i, conform modulului 2 al anului școlar. Constă într-un suport vizual și auditiv util în momentul lecției mixte de obținerea performanței. Poate fi utilizată în lecțiile de recapitulare și sistematizare la clasele mici sau în momentul de captare a atenției la clasele a III-a și a IV-a. Le dezvoltă mai multe tipuri de inteligență: verbal – lingvistică, vizuală, auditivă și logico – matematică.
Activitatea propusă este colaborativă și are un caracter ludic – se poate utiliza cu grupe de elevi, sub forma unui joc.
Resursa este utilă și pentru activități cu elevi cu CES, pentru identificarea literelor studiate și aranjarea lor logică pentru a obține cuvinte.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa pregătitoare
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.1.. Recunoaşterea unor cuvinte uzuale, din universul apropiat, scrise cu litere mari şi mici de tipar
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/102909683
Accesări: 5
Propunător: Simona Carmen Codrea - Școala Gimnazială Nr. 169 (Bucureşti)
Data validării: 3 decembrie 2025
![]()
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.