Descriere:
Această resursă este concepută pentru a fi un test interactiv de completare, perfect pentru a fi folosită în timpul orelor de clasă sau în sesiuni de studiu individual. Principalul său obiectiv este de a consolida și aprofunda înțelegerea buclei do while în contextul programării în C++.
Exemplele prezentate implică citirea de numere întregi de la tastatură până când se îndeplinește o condiție specifică, urmând ca aceste numere să fie supuse diferitelor procesări la nivelul cifrelor, cum ar fi determinarea cifrei de control, a celei mai mari cifre pare, numărarea cifrelor, formarea unui nou număr sau calcularea sumei tuturor factorilor primi unici ai numărului care respectă condiția buclei.
Testul încurajează înțelegerea și aplicarea conceptelor cheie de programare, oferind feedback instantaneu prin indicatoare vizuale verzi sau roșii. Participarea la rezolvarea acestor probleme practice îi motivează pe elevi să-și dezvolte gândirea critică și abilitățile logice. Totodată, testul joacă un rol crucial în îmbunătățirea concentrării și atenției elevilor pe parcursul soluționării acestor probleme fundamentale, asociate cu bucla Do While în C++ sau cu structura repetă… până când în pseudocod.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a X-a
Disciplina: Informatică
Competență generală: 1. Implementarea algoritmilor într-un limbaj de programare
Competența specifică vizată prioritar: 1.2. Utilizarea unui mediu de programare (pentru limbajul Pascal sau pentru limbajul C/C++)
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/35034787
Accesări: 155
Propunător: Mariana Ivan - Liceul Teoretic Mircea Eliade, Galati (Galaţi)
Data validării: 12 aprilie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.