Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a III-a >

Părți de vorbire: Adjectivul – aprofundare (Test asq)

Autor: Elena Daniela Oprea - Școala Gimnazială Rareș Vodă, Ploiești (Prahova)

Descriere:

Parcurgând acest material, elevii de clasa a III-a vor aprofunda cunoștințele despre adjectiv, capitolul „Părți de vorbire”.

Materialul se parcurge individual. La final, elevilor li se oferă drept feedback o notă și numerele exercițiilor cu răspuns greșit, având astfel posibilitatea de a reveni asupra noțiunilor pe care nu le stăpânesc.

 

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 1. Receptarea de mesaje orale în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 1.3.. Sesizarea unor regularităţi ale limbii prin raportare la mesaje audiate


Legătura web către resursă: https://app.asq.ro/#/test/-M3pHcVdakczRwZ_GeOo
Accesări: 226

Propunător: Elena Daniela Oprea - Școala Gimnazială Rareș Vodă, Ploiești (Prahova)
Data validării: 17 iulie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite