Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a III-a >

Părți de vorbire – captarea atenției/ evaluare (Exerciții de recunoaștere)

Autor: Mariana Lungu - Școala Gimnazială, Ruginești (Vrancea)

Descriere:

Resursa se adresează elevilor de clasa a III-a. Se poate folosi la începutul orei, în secvența de captare a atenției/ spargere a gheții.

De asemenea resursa este o modalitate ușoară de a evalua rapid nivelul de cunoștințe referitoare la părțile de vorbire învățate: substantiv, adjectiv, pronume personal, numeral, verb.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.3. Formularea unei păreri despre o povestire/personajele acesteia


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/36310467
Accesări: 137

Propunător: Mariana Lungu - Școala Gimnazială, Ruginești (Vrancea)
Data validării: 3 iulie 2024

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite