Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a IV-a >

Părți de vorbire – fixare (Exercițiu de identificare)

Autor: Georgeta Cîrstea - Școala Gimnazială Eliza Opran, Ișalnița (Dolj)

Descriere:

Resursa reprezintă un exercițiu prin care profesorii pot provoca elevii să își fixeze părțile de vorbire cu ajutorul unor misiuni atractive.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.3. Extragerea dintr-un text a unor elemente semnificative pentru a susţine o opinie referitoare la mesajul citit


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pe425ctqt23
Accesări: 187

Propunător: Georgeta Cîrstea - Școala Gimnazială Eliza Opran, Ișalnița (Dolj)
Data validării: 3 septembrie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite