Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a IV-a >

Părți de vorbire – recapitulare (Exercițiu de ordonare pe categorii)

Autor: Elena Ștefania Popez - Școala Gimnazială Ioan Moga, Dițești (Prahova)

Descriere:

Este un exercițiu atractiv, cu feedback imediat, care se adresează elevilor din clasa a IV-a.

Vizează recapitularea ludică a părților de vorbire învățate și ordonarea lor corectă în tabel, în funcție de criteriul propus. Stimulează implicarea elevilor și participarea activă la învățare.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.4. Evaluarea elementelor textuale care conduc la înţelegerea de profunzime în cadrul lecturii


Legătura web către resursă: https://educatieinteractiva.md/completeaza-tabel/10839
Accesări: 275

Propunător: Elena Ștefania Popez - Școala Gimnazială Ioan Moga, Dițești (Prahova)
Data validării: 1 august 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite