Descriere:
Resursa educațională deschisă propune un exercițiu de identificare a cuvintelor ce definesc părțile componente și conținutul unei cărți.
Pentru profesori, în cadrul lecțiilor de comunicare în limba română, poate fi utilă în consolidarea cunoștințelor, iar pentru elevi la exersarea citirii, reactualizarea cunoștințelor. De asemenea, poate fi utilizată cu succes în secvența de captare a atenției/ spargere a gheții.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa pregătitoare
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.3. Identificarea semnificaţiei unor simboluri care transmit mesaje de necesitate imediată, din universul familiar
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pw66wnh2n24
Accesări: 62
Propunător: Cristina Loredana Cobzuc - Școala Gimnazială Teodor Bălan, Gura Humorului (Suceava)
Data validării: 9 iulie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.