Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Tehnologii > Discipline tehnice > Clasa a X-a >

Patrimoniul turistic: Clasificarea potențialului turistic natural

Sarcina de lucru pentru elevi:

Prezentați clasificarea potențialului turistic natural astfel:

  • Deschideți aplicația MindMeister (https://www.mindmeister.com/folders)
  • Alegeți template-ul aliniat la dreapta(recomandat). În acesta completați elementele componente ale patrimoniului turistic natural al județului Hunedoara: relief și geologie, clima, higrografie, vegetație, faună, rezervații naturale;
  • La fiecare categorie dați cel puțin cinci exemple de obiective turistice natural din județ;
  • Pentru fiecare exemplu descrieți obiectivul turistic natural;
  • Inserați o fotografie a obiectivului turistic natural.

Accesând următoarele link-uri blog.travelminit.ro/ce-poti-vizita-2-zile-prin-judetul-hunedoara/ , casadives.ro/agrement/top-11-obiective-turistice-in-judetul-hunedoara/, veți avea ocazia de a afla mai multe informații despre temă, într-o manieră practică. Parcurgerea link-urilor este necesară pentru rezolvarea sarcinii de lucru și pentru înțelegerea temei.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice elementele structurale ale patrimoniului turistic natural din județul Hunedoara;
Să asocieze diferite elemente de patrimoniu cu categoria de care aparține fiecare;
Să selecteze elementele de patrimoniu turistic natural din județul Hunedoara;
Să descrie obiectivele turistice naturale din județul Hunedoara;
Să formuleze texte de recomandare pentru obiective turistice naturale din județul Hunedoara;

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii sunt împărțiți de către profesor în 5 grupe a câte șase elevi, în ordine alfabetică(după catalog). - În grupă elevii își stabilesc singuri sarcinile(fiecare elev se ocupă de câte o categorie: relief si geologie, clima, higrografie, vegetație, faună, rezervații naturale; împreună personalizează harta); - Elevii vor avea la dispoziție două ore de curs pentru a realiza sarcina de lucru. - Aceștia accesează diferite site-uri de pe internet, pentru informare, cu mențiunea de a le specifica. - După consultarea a diferite site-uri de turism, elevii vor accesa aplicația MindMeister (https://www.mindmeister.com/folders¬), vor alege un șablon pentru harta conceptuală pe care îl vor completa cu informațiile cerute în sarcina de lucru. - Vor personaliza harta conceptuală după creativitatea lor. - Vor posta harta pe avizierul clasei, pentru a fi evaluat de colegi.


Accesări: 1.386

Alte activități pentru: Discipline tehnice Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: Mindmeister

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite