Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Intrați pe contul vostru https://web.hypothes.is/.
2. Lecturați cu atenție articolul partajat.
3. Identificați și exprimați în propriile cuvinte ideea principală a fiecărei secțiuni a articolului;
4. Formulați un punct de vedere critic în raport cu minim două dintre ideile susținute de autorul articolului în legătură cu rolul miracolelor în experiența spirituală;
5. Construiți un contraargument la cel puțin unul din comentariile unui coleg la cerința anterioară și/ sau susțineți prin demonstrație proprie punctul de vedere al unui coleg.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să explice diferența între miracol și spiritualitate;
Să expună în propriile cuvinte rolul miracolelor într-un demers spiritual;
Să identifice comportamente ce se subscriu unei experiențe spirituale mistice și comportamente ce se subscriu unei experiențe religioase natural-raționale.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii lecturează individual și asincron un articol pus la dispoziție de profesor prin intermediul aplicației https://web.hypothes.is . După lecturarea articolului și a sarcinilor de lucru, elevii vor insera în aplicație casete cu comentarii conform cerințelor, în etape logice - partea individuală și independentă, extragerea ideilor principale și formularea de opinii critice în legătură cu ideile susținute în articol, apoi partea colaborativă, adică raportarea la opiniile exprimate de colegi. Practic, activitatea aceasta se dorește a fi una de cercetare și analiză individuală, apoi una de dezbatere mijlocită de o aplicație web, de aceea numărul de imput-uri ale elevilor nu este limitat.
Accesări: 535
Contribuitor: Constantin Stamatie - Facultatea de Psihologie (2020)
Alte activități pentru: Religie/ Istoria religiilor Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: altele
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.