Sarcina de lucru pentru elevi:
Vizitați linkul pe care îl aveți pe email, iar acolo veți găsi un șablon pentru un brainstorming. Cu ajutorul aplicației MindMeister.com, veți lucra împreună pentru realizarea un panou plin de idei. Fiecare dintre voi va avea posibilitatea să noteze în panou două cuvinte cu privire la următoarea temă: „Mecanismul concurențial” (idei cu privire la concurență, factorii care influențează concurența, concurența loială și neloială, funcțiile concurenței loiale).
Informațiile pe care le aveți de la lecții până în acest moment vă vor fi de mare ajutor!
Termenul de realizare al panoului este de o săptămână. Provocarea este să dați frâu liber ideilor pe care le aveți în legătură cu tema, iar singura limită este aceea de a încerca să țineți cont și de ideile celorlați colegi, astfel încât să nu apară un cuvânt de mai multe ori în schema realizata.
Va puteți ajuta de manual, dar și de celelalte materiale auxiliare (prezentările ppt care au fost vizualizate în orele de curs).
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să definească conceptul de concurență.
Să enumere factorii de care depinde amploarea concurenței.
Să contureze situații în care regăsim o concurență loială sau neloială.
Să descrie funcțiile concurentei loiale.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Fiecare elev, in decursul termenului de o saptamana, va intra pe linkul catre panoul care schematizeaza brainstormingul. Acolo, elevii vor avea posibilitatea sa consulte si ideile colegilor, incercand sa gaseasca cele doua cuvinte pe care ei le considera a fi definitorii pentru tema propusa. Acestia au la indemana manualul, dar si materialele auxiliare. Dupa implinirea termenului, la clasa va fi printata schema ce cuprinde cuvintele copiilor (inainte de inceperea orei, profesorul va grupa cuvintele, astfel incat lucrul in clasa sa se desfasoare mai usor, incercand sa atinga punctele esentiale ale lectiei: definirea concurentei, factorii care influenteaza concurenta, compararea concurentei loiale cu cea neloiala, determinarea functiilor concurentei loiale). Fiecare elev isi va evidentia ideile care au stat in spatele celor doua cuvinte. Daca din ideile lor nu se pot desprinde unele dintre punctele pe care profesorul dorea sa le atinga, acesta trebuie sa conduca discutia si exemple catre obiectivele neatinse.
Accesări: 944
Contribuitor: Ana-Maria Balanescu - Facultatea de Drept (2018)
Alte activități pentru: Economie Clasa a XI-a
Alte activități care utilizează: Mindmeister
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.