Descriere:
Copiii trebuie mai întâi să decodifice și să interpreteze semnele, apoi să ia atitudine, afectiv și axiologic, față de textul pe care îl performează.
În prezentarea realizată cu ajutorul acestui suport vizual, cadrul didactic se va centra pe esențial. Trebuie să fie atent la CE transmite, CÂT transmite și CUM transmite.
Tipul resursei: Suport vizual
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a X-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Folosirea modalităţilor de analiză tematică, structurală şi stilistică în receptarea diferitelor texte literare şi nonliterare
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Folosirea modalităţilor de analiză tematică, structurală şi stilistică în receptarea diferitelor texte literare şi nonliterare
Legătura web către resursă: https://read.bookcreator.com/TSpqGFCF6VWCOnvjcDpvdC1chi32/WzAWSuQkQGiXm-zJ51gQQA
Accesări: 389
Propunător: Corina Coliță - Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timișoara (Timiş)
Data validării: 26 iunie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.