Descriere:
Resursa educațională deschisă propune un exercițiu ce poate fi făcut în momentul valorificării sau al fixării lecției pluralul substantivelor.
Este ușor, interactiv și poate oferi profesorului un feedback cu privire la gradul de înțelegere și aplicare a cunoștințelor elevilor.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pstk3wfhj24
Accesări: 60
Propunător: Luminița Cebotari - Școala Gimnazială Nr. 3, Cugir (Alba)
Data validării: 25 iulie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.