Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Istorie > Clasa a IV-a >

Popoare de ieri și de astăzi (Fișă de evaluare)

Autor: Manuela Butnaru - Școala Gimnazială Ștefan cel Mare, Vaslui (Vaslui)

Descriere:

Resursa se adresează elevilor care doresc să-și autoevalueze nivelul de achiziții despre formarea popoarelor vechi sau noi și utilizarea corectă a unor termeni istorici.

De asemenea, materialul poate fi utilizat și de cadrul didactic, într-o lecție de recapitulare/ evaluare.

Resursa oferă feedback imediat. Utilizarea acesteia necesită competențe digitale de nivel minim.

 

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Istorie

Competență generală: 3. Utilizarea termenilor istorici în diferite situații de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.2.. Utilizarea corectă a termenilor istorici accesibili în situații de comunicare orală și scrisă


Legătura web către resursă: https://www.liveworksheets.com/7-jo183880ik
Accesări: 1.037

Propunător: Manuela Butnaru - Școala Gimnazială Ștefan cel Mare, Vaslui (Vaslui)
Data validării: 6 decembrie 2022

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite