Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Istorie > Clasa a V-a >

Popoare și civilizații pe harta Orientului Antic (Joc didactic)

Autor: Sorin Suciu - Colegiul Național George Coșbuc, Năsăud (Bistriţa-Năsăud)

Descriere:

Resursa digitală constă într-un test-exercițiu adresat elevilor clasei a V-a, cu scopul consolidării noțiunilor de specialitate întâlnite în cadrul lecției „Popoare și civilizații pe harta Orientului Antic”.

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Istorie

Competență generală: 2. Utilizarea criticã și reflexivã a limbajului de specialitate și a surselor istorice
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Folosirea termenilor de specialitate în descrierea unui eveniment/ proces istoric


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/20623501
Accesări: 209

Propunător: Sorin Suciu - Colegiul Național George Coșbuc, Năsăud (Bistriţa-Năsăud)
Data validării: 6 august 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite