Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba engleză > Clasa a IV-a >

Present Continuous Tense (Storyboard)

Autor: Luminița Melania Dîngă - Liceul Teoretic, Ghelari (Hunedoara)

Descriere:

Materialul este un suport vizual de tip Storyboard care ajută elevii să consolideze și să practice The Present Continuous Tense (Prezentul continuu) în limba engleză. Este un punct de sprijin pentru o mai ușoară asimilare a informației, realizat într-un mod atractiv și captivant.

Poate fi folosit și de cadrele didactice ca material suport în activitățile de predare-învățare-evaluare.

Tipul resursei: Imagine didactică
Limba resursei: Engleză

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba engleză

Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise simple
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise simple


Legătura web către resursă: https://www.storyboardthat.com/ro/storyboards/63fa47ff/present-tense-continuous-suport-vizual-
Accesări: 428

Propunător: Luminița Melania Dîngă - Liceul Teoretic, Ghelari (Hunedoara)
Data validării: 8 august 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite