Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba engleză > Clasa a VI-a >

Present Perfect – irregular verbs (Exercițiu de realizare de corespondențe)

Autor: Sonia Florina Ungureanu - Colegiul Național Ion Minulescu, Slatina (Olt)

Descriere:

Exercițiul se adresează elevilor de clasa a VI-a și este util în partea de început a capitolului referitor la prezentul perfect, pentru a se familiariza cu participiul trecut al verbelor neregulate, renunțând la o memorare mecanică de tip listă de verbe. Elevii pot reține prin joc aceste forme verbale. Pot învăța prin încercări repetate.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba engleză

Competență generală: 4. Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 4. Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/29168704
Accesări: 219

Propunător: Sonia Florina Ungureanu - Colegiul Național Ion Minulescu, Slatina (Olt)
Data validării: 22 februarie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite