Descriere:
La persoanele I și a II-a, pronumele reflexiv preia formele pronumelui personal. Pot apărea confuzii, fiind absolut necesare exerciții de diferențiere pronume reflexiv-pronume personal, în funcție de context.
Cu ajutorul acestei resurse educaționale deschise în format digital, elevii pot aplica în contexte noi, prin joc, cunoștințele asimilate.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 4. Utilizarea corectă, adecvată şi eficientă a limbii în procesul comunicării orale și scrise
Competența specifică vizată prioritar: 4.2.. Aplicarea conştientă a achiziţiilor lexicale şi semantice de bază, din limba română standard, pentru exprimarea corectă a intenţiei comunicative
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/27657398
Accesări: 399
Propunător: Florentina Gaiu - Școala Gimnazială Nr. 22, Galați (Galaţi)
Data validării: 18 ianuarie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.