Descriere:
Exercițiul se adresează elevilor de clasa a VIII-a, având ca obiectiv recunoașterea realizărilor propoziționale ale părților de propoziție: atribut, complement direct, complement indirect, complement propozițional. De asemenea, are o componentă ludică, deoarece elevii obțin o imagine îndrăgită odată cu rezolvarea acestui puzzle educativ.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel gimnazial: rezoluția Ministerului Educației nr. 79.683/I/5/02.02.2023
Tipul resursei:  Exercițiu
Limba resursei:  Română
Nivelul:  Clasa a VIII-a
 Disciplina:  Limba şi literatura română
Competență generală:  1. Utilizarea corectă şi adecvată a limbii române în diferite situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar:  1.. Utilizarea corectă şi adecvată a limbii române în diferite situaţii de comunicare
 Legătura web către resursă: https://learningapps.org/18132227
 Accesări: 1.974
 
  Propunător:  Costina-Florentina Creiţă - Colegiul Național Mihai Eminescu, Iași (Iaşi) 
 Data validării: 12 martie 2021
![]()
 Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional 
 Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.