Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba engleză > Clasa a IX-a >

Question tags (Exercițiu interactiv)

Autor: Lavinia Mureșan - Colegiul Național Petru Rareș, Beclean (Bistriţa-Năsăud)

Descriere:

Resursa educațională deschisă constă într-un exercițiu de tip quiz, prin care elevii de clasa a IX-a consolidează folosirea întrebărilor disjunctive (question tags) în limba engleză.

Acest exercițiu interactiv încurajează participarea elevilor, datorită caracterului ludic, antrenant și distractiv.

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză

Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Limba engleză

Competență generală: 1. Receptarea mesajelor transmise oral sau în scris în diferite situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 1.. Receptarea mesajelor transmise oral sau în scris în diferite situaţii de comunicare


Legătura web către resursă: https://quizizz.com/admin/quiz/609c3a3bdc6ae9001bbb2bd3
Accesări: 291

Propunător: Lavinia Mureșan - Colegiul Național Petru Rareș, Beclean (Bistriţa-Năsăud)
Data validării: 9 august 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite