Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Tehnologii > Discipline tehnice > Clasa a XII-a >

Realizarea mise-en-place-ului pentru dejun

Sarcina de lucru pentru elevi:

Sunteți ospătar și aveți sarcina de a realiza mise-en-place-ul pentru dejun, în funcție de meniul comandat. Pentru exersare, accesați cele trei linkuri și răspundeți cerințelor:

1. https://wordwall.net/play/13843/192/492
(Identificarea modului de așezare a obiectelor de inventar necesare mise-en-place-ului pentru dejun simplu.)

2. https://wordwall.net/play/13850/317/429
(Precizați modul de așezare pe masă a obiectelor de inventar.)

3. https://wordwall.net/play/13850/053/217
(Realizarea mise-en-place-ului pe baza unei structuri de meniu comandat )

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

URÎ 8– Utilizarea sistemelor de servire în restaurație conform standardului de pregătire profesională
8.1.1. Prezentarea rolului obiectelor de inventar în structura mise-en-place-ului.
8.2.2. Realizarea mise-en-place-ului pe baza unei structuri de meniu comandat.
8.2.3. Completarea mise-en-place-ului conform meniului.

Transpunând sub formă de obiective operaționale:
O1- Să enumere obiectele de inventar necesare realizării mise-en-place-ului pentru dejun
O2- Să precizeze modul de așezare a obiectelor de inventar pentru diferite mise-en-place-uri
O3- Să realizeze mise-en-place-ului în funcție de meniul comandat

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

(1) Pentru identificarea modului de așezare a obiectelor de inventar necesare mise-en-place-ului pentru dejun simplu, elevii trebuie să găsească corespondența între obiectele de inventar din coloana din stânga și modul de așezare pe masă a acestora, specificat în coloana din dreapta. (2) Pentru a preciza modul de așezare pe masă a obiectelor de inventar, elevii trebuie să rearanjeze cuvintele astfel încât afirmațiile să fie adevărate. (3) Pentru realizarea mise-en-place-ului pe baza unei structuri de meniu comandat, elevii trebuie să cunoască tipurile de meniuri și structura meniurilor, în funcție de acestea folosind anumite obiecte de inventar.


Accesări: 1.089
Contribuitor: Felicia Hagiu - Colegiul de Industrie Alimentară Elena Doamna, Galați (2021)

Alte activități pentru: Discipline tehnice Clasa a XII-a
Alte activități care utilizează: Wordwall

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite