Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Tehnologii > Discipline tehnice > Clasa a XII-a >

Realizarea mise-en-place-ului pentru dejun

Sarcina de lucru pentru elevi:

Sunteți ospătar și aveți sarcina de a realiza mise-en-place-ul pentru dejun, în funcție de meniul comandat. Pentru exersare, accesați cele trei linkuri și răspundeți cerințelor:

1. https://wordwall.net/play/13843/192/492
(Identificarea modului de așezare a obiectelor de inventar necesare mise-en-place-ului pentru dejun simplu.)

2. https://wordwall.net/play/13850/317/429
(Precizați modul de așezare pe masă a obiectelor de inventar.)

3. https://wordwall.net/play/13850/053/217
(Realizarea mise-en-place-ului pe baza unei structuri de meniu comandat )

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

URÎ 8– Utilizarea sistemelor de servire în restaurație conform standardului de pregătire profesională
8.1.1. Prezentarea rolului obiectelor de inventar în structura mise-en-place-ului.
8.2.2. Realizarea mise-en-place-ului pe baza unei structuri de meniu comandat.
8.2.3. Completarea mise-en-place-ului conform meniului.

Transpunând sub formă de obiective operaționale:
O1- Să enumere obiectele de inventar necesare realizării mise-en-place-ului pentru dejun
O2- Să precizeze modul de așezare a obiectelor de inventar pentru diferite mise-en-place-uri
O3- Să realizeze mise-en-place-ului în funcție de meniul comandat

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

(1) Pentru identificarea modului de așezare a obiectelor de inventar necesare mise-en-place-ului pentru dejun simplu, elevii trebuie să găsească corespondența între obiectele de inventar din coloana din stânga și modul de așezare pe masă a acestora, specificat în coloana din dreapta. (2) Pentru a preciza modul de așezare pe masă a obiectelor de inventar, elevii trebuie să rearanjeze cuvintele astfel încât afirmațiile să fie adevărate. (3) Pentru realizarea mise-en-place-ului pe baza unei structuri de meniu comandat, elevii trebuie să cunoască tipurile de meniuri și structura meniurilor, în funcție de acestea folosind anumite obiecte de inventar.


Accesări: 231
Contribuitor: Felicia Hagiu - Colegiul de Industrie Alimentară Elena Doamna, Galați (2021)

Alte activități pentru: Discipline tehnice Clasa a XII-a
Alte activități care utilizează: Wordwall

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite