Descriere:
Identificarea și selectarea substantivelor, de către elevi, dintr-o listă de părți de vorbire diferite. Selectarea substantivelor se realizează prin intermediul jocului, contra timp, astfel încât elevii pot obține și puncte bonus.
Copiii pot învăța ușor să recunoască substantivele, resursa fiind potrivită atât pentru activități de exersare independente, cât și pentru activități în clasă, mai ales pentru evaluarea formativă.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.5. Sesizarea abaterilor din textele citite în vederea corectării acestora
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/6241201
Accesări: 321
Propunător: Tatiana Popa - Școala Gimnazială, Aninoasa (Dâmboviţa)
Data validării: 1 iunie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.