Sarcina de lucru pentru elevi:
Veți avea de redactat un text pe Cambridge Write and Improve (writeandimprove.com).
Tema de casa este încărcată acolo, iar linkul este postat pe pagina voastră pe Google Classroom. Accesând linkul, veți putea rezolva sarcina de lucru. Aceasta constă în redactarea unei întâmplări pe baza celor trei imagini postate pe Cambridge Write and Improve.
Tema trebuie să aibă între 50 și 70 de cuvinte. Puteți urmări numărul cuvintelor scrise în zona de numărare automată a cuvintelor (Word Count).
Odată ce ați terminat, dați click pe butonul Check, astfel vi se va verifica automat textul.
În partea dreaptă a paginii, va trebui să urmăriți eventualele greșeli semnalate de program. Acestea vor fi marcate cu roșu. Corectați-vă greșelile și dați click pe butonul Check de câte ori este nevoie.
În zona de grafic, vi se va indica nivelul vostru de performanță. Acesta trebuie să fie cel puțin A2, conform CEFR.
Odată ce ați terminat de verificat tema, dacă nu vă sunt semnalate greșeli de către program, iar nivelul atins este cel cerut, adică A2, vă rog să faceți o captură de ecran și să o postați pe Google Classroom.
[Competența: 4. Redactarea de mesaje in situații de comunicare uzuala » 4.2. Relatarea pe scurt a unei întâmplări utilizând cuvinte de legătură pentru a marca ordinea cronologică]
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să elaboreze un text narativ pe baza unor imagini date
Să folosească cuvinte de legătură adecvate pentru a indica ordinea evenimentelor
Sa folosească adecvat variate elemente de vocabular
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
(1.) Elevii accesează linkul postat pe Google Classroom ca Assignment. (2.) Ajunși pe pagina Cambridge Write and Improve, vor vedea cele trei imagini precum si cerința pentru tema de casa. (3.) În zona de redactare de text vor începe sa scrie, urmărind, periodic numărul de cuvinte scrise in zona de numărare automata a cuvintelor (Word Count). Aceasta folosește o semnalizare tip semafor pentru a-i ajuta pe elevi, si anume: daca au scris prea puțin sau prea mult, zona este roșie; dacă numărul de cuvinte se apropie sau depășește puțin intervalul dorit, zona este galbena; dacă numărul de cuvinte se încadrează in intervalul dorit, zona este verde. (4.) Odată terminat textul, elevii dau click pe butonul Check. Verificarea automata a textului durează câteva secunde. Aceasta se afișează astfel: În partea dreapta a ecranului apare textul redactat de elevi cu sugestiile date de program. Greșelile grave sunt semnalate cu roșu. Pot fi prezente semne de întrebare ce semnalează scrierea greșită a unor cuvinte. În partea stângă a ecranului elevii pot efectua corectarea greșelilor semnalate, apoi pot verifica din nou textul. (5.) Se generează un grafic ce le arata elevilor la ce nivel se afla conform CEFR (A1, A2, B1, B2, C1, C2). Ei trebuie să atingă nivelul A2. (6.) Odată atins acest nivel, trebuie să transmită o captura de ecran cu tema pe Google Classroom.
Accesări: 702
Contribuitor: Cristina Erika Hogye - Școala Gimnazială I.L. Caragiale, Baia Mare (Maramureș) (2021)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: simulări Google Classroom altele
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.