Sari la conținut
Digitaledu
Situații de învățare cu utilizarea instrumentelor și resurselor digitale

Digitaledu

Situații de învățare cu utilizarea instrumentelor și resurselor digitale

  • Idei de activități
  • Resurse digitale
  • Platforme educaționale
  • Despre
  • Contact
Religie Cultul Ortodox > Clasa a V-a >

Religia în școala virtuală (Suită de activități)

Autor: Ionuț Bolog - Școala Gimnazială, Nanov (Teleorman)

Descriere:

Este un software educațional destinat elevilor de clasa a V-a și cadrelor didactice la disciplina religie ortodoxă. Cuprinde: Zilele creației, câteva exerciții în aplicația Wordwall, planșe de colorat și fișe de lucru.

Tipul resursei: Mixt (multimedia)
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Religie Cultul Ortodox

Competență generală: 1. Utilizarea conceptelor specifice religiei proprii, în conexiune cu diferite manifestări ale credinței
Competența specifică vizată prioritar: 1.3.. Identificarea mesajului moral-religios din texte sau suporturi expresive date (biblice, religioase, literare, plastice, istorice)


Legătura web către resursă: https://bolog-ionut-soft-educational.netlify.app/
Accesări: 33

Propunător: Ionuț Bolog - Școala Gimnazială, Nanov (Teleorman)
Data validării: 18 decembrie 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Raportați o problemă.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Raportați o problemă.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți problema identificată:


Anulează Trimite