Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba engleză > Clasa a IX-a >

Repere de cultură și civilizație ale spațiului cultural de limbă engleză: ”My Hero”

Sarcina de lucru pentru elevi:

Tema noastră pentru azi presupune identificarea unui Super erou și exemplificarea calităților, defectelor acestuia precum și avantajele și dezavantajele de a fi un Super erou.

Pentru abordarea acestei teme, vom lucra în grupe a câte 4 elevi, vom folosi, laboratorul de informatică și vom învăța cum să utilizăm site-ul wiki  (sau documente colaborative) pentru a putea să ne evaluăm mult mai ușor proiectele.

Durata acestei teme este de o oră, cu posibilitatea de a termina în 2 ore proiectul acasă, accesând site-ul wiki (sau documentul colaborativ).

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice detalii din mesaje orale/ scrise (autentice)
Să selecteze informaţii din mai multe texte în scopul îndeplinirii unei sarcini structurate de lucru
Să adapteze forma mesajului la situaţia de comunicare în funcţie de stilul formal/ informal
Să redacteze texte funcţionale simple

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii folosesc o grilă de evaluare criterială pentru a se autoevalua şi a-şi evalua colegii în timp ce lucrează la site-ul wiki, pentru a fi siguri că proiectul lor corespunde aşteptărilor. Eu voi folosi grila de evaluare la sfârşitul proiectului pentru a da o notă pentru site-ul wiki. Elevii folosesc o grilă de evaluare criterială în timp ce desfăşoară investigaţii pentru a se documenta pentru proiect. Folosesc aceste informaţii pentru a-şi adapta strategiile astfel încât să fie mai eficienţi. Elevii folosesc jurnale pe tot parcursul unităţii pentru a reflecta la informațiile recepționate. Elevii vor analiza datele evaluării pe care le colectează pe tot parcursul unităţii pentru a formula concluzii referitoare la progresele lor, vor descrie cum au progresat în timpul prezentării proiectelor. În cadrul următoarei ore, fiecare grupă își va prezenta proiectul, primind un feed-back atât din partea celorlalte grupe cât și din partea profesorului.


Accesări: 1.031
Contribuitor: Monica Felherț - Liceul Tehnologic Nr. 1, Salonta (Bihor) (2020)

Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Wikispaces Microsoft Office Google Docs

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite