Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba engleză > Clasa a IX-a >

Repere de cultură și civilizație ale spațiului cultural de limbă engleză: ”My Hero”

Sarcina de lucru pentru elevi:

Tema noastră pentru azi presupune identificarea unui Super erou și exemplificarea calităților, defectelor acestuia precum și avantajele și dezavantajele de a fi un Super erou.

Pentru abordarea acestei teme, vom lucra în grupe a câte 4 elevi, vom folosi, laboratorul de informatică și vom învăța cum să utilizăm site-ul wiki  (sau documente colaborative) pentru a putea să ne evaluăm mult mai ușor proiectele.

Durata acestei teme este de o oră, cu posibilitatea de a termina în 2 ore proiectul acasă, accesând site-ul wiki (sau documentul colaborativ).

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice detalii din mesaje orale/ scrise (autentice)
Să selecteze informaţii din mai multe texte în scopul îndeplinirii unei sarcini structurate de lucru
Să adapteze forma mesajului la situaţia de comunicare în funcţie de stilul formal/ informal
Să redacteze texte funcţionale simple

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii folosesc o grilă de evaluare criterială pentru a se autoevalua şi a-şi evalua colegii în timp ce lucrează la site-ul wiki, pentru a fi siguri că proiectul lor corespunde aşteptărilor. Eu voi folosi grila de evaluare la sfârşitul proiectului pentru a da o notă pentru site-ul wiki. Elevii folosesc o grilă de evaluare criterială în timp ce desfăşoară investigaţii pentru a se documenta pentru proiect. Folosesc aceste informaţii pentru a-şi adapta strategiile astfel încât să fie mai eficienţi. Elevii folosesc jurnale pe tot parcursul unităţii pentru a reflecta la informațiile recepționate. Elevii vor analiza datele evaluării pe care le colectează pe tot parcursul unităţii pentru a formula concluzii referitoare la progresele lor, vor descrie cum au progresat în timpul prezentării proiectelor. În cadrul următoarei ore, fiecare grupă își va prezenta proiectul, primind un feed-back atât din partea celorlalte grupe cât și din partea profesorului.


Accesări: 731
Contribuitor: Monica Felherț - Liceul Tehnologic Nr. 1, Salonta (Bihor) (2020)

Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Wikispaces Microsoft Office Google Docs

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite