Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Reprezentați grafic funcția f:R-R, f(x)=x+1 folosind Geogebra https://www.geogebra.org/graphing?lang=ro
2. Deduceți din desen intersecțiile cu axele sistemului de coordonate și apoi verificați prin calcul deducerea făcută.
3. Determinați o funcție f:R-R știind că A(2,1) și B(-3, -4) aparțin graficului funcției. Reprezentați grafic funcția cu ajutorul Geogebra.
4. Realizați un avizier folosind padlet pentru a expune materialele realizate.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să reprezinte graficul unei funcții
Să determine intersecțiile dintre reprezentarea Gf și axele de coordonate
Să determine o funcție știind două puncte de pe Gf
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Lecția se va desfășura în cadrul unei ore online sau într-un laborator cu computere (sau la distanță, în online sincron). Elevii se vor familiariza cu Geogebra și vor realiza cerințele. Pe viitor, vor putea folosi geogebra pentru a afla/ pentru a intui soluțiile unor ecuații mai complicate.
Accesări: 951
Contribuitor: Darius-Lucian Bortoae - Școala Gimnazială, Hadâmbu (Iași) (2021)
Alte activități pentru: Matematică Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Geogebra
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.