Sarcina de lucru pentru elevi:
După ce în clasă au făcut cunoștință cu aplicația Tynker (www.tynker.com) și au creat primele lor jocuri de animație, elevii au la dispoziție o săptămână pentru a crea o animație în aplicația Tynker care să aibă ca temă reinterpretarea unei povești nemuritoare, în viziune proprie. Se va avea în vedere crearea unei scenete, cu fundal potrivit și personaje potrivite, iar dialogurile dintre personaje vor reda dialoguri din poveștile alese.
După terminarea proiectului, fiecare elev va intra pe avizierul online al clasei, pe contul de padlet, si isi va prezenta proiectul si va da si cateva detalii despre proiectul ales.
Ceilalți colegi vor aprecia munca fiecăruia printr-un like. Proiectul cu cele mai multe like-uri va fi declarat proiectul săptămânii.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să specifice utilitatea limbajului de programare grafic Tynker;
Să Identifice utilitatea butoanelor oferite de interfața grafică Tynker ;
Să creeze jocuri animate
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Sper ca elevii să fie încântați de tema propusă și să reușească să transpună virtual, în viziune proprie și originală, povestea aleasă. O variantă a acestei sarcini de lucru se poate face prin crearea de echipe de 2 sau 3 elevi, în funcție de abilitățile acestora.
Accesări: 427
Alte activități pentru: TIC Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Tynker
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.