Am găsit: 13224 resurse educaționale deschise Informatică > Matrici pătratice în C++. Prototipuri, restul împărțirii și iluzii vizuale (Tutorial) Clasa a XI-a Comunicare în limba română > Izvorul fermecat, de Călin Gruia – carte de lectură digitală (Material suport) Clasa a II-a Matematică > Aflarea numărului necunoscut – clasa a IV-a, nivel mediu (Fișă de lucru) Clasa a IV-a Comunicare în limba română > Secretul frunzelor de toamnă – carte de lectură digitală (Material suport) Clasa a II-a Discipline tehnice > Grinzi cu inimă plină – recapitulare (Hartă conceptuală) Clasa a XI-a Limba şi literatura română > Substantivul: clasificare, număr, gen – clasa a III-a (Fișă de evaluare) Clasa a III-a Informatică > Matrici serpentine cu contur 99, folosind funcții cu prototip (Tutorial) Clasa a XI-a Matematică > Logaritmi – lecție interactivă (Material suport) Clasa a X-a E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii > Familia mea (Joc de memorie) Preșcolar Discipline tehnice > Măsurarea și controlul mărimilor geometrice liniare (Suită de activități de învățare) Clasa a X-a Informatică > Funcții, parametri și variabile în C++ – noțiuni esențiale (Exercițiu ludic cu text lacunar) Clasa a XI-a Limba franceză > Aujourd’hui – l’indicatif present (Fișă de evaluare) Clasa a VIII-a Istorie > Constituirea SUA (Exercițiu ludic kahoot) Clasa a VI-a Istorie > Orientul antic – recapitulare/ fixarea cunoștințelor (Resursă kahoot) Clasa a V-a E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii > Ce culoare are crizantema? Alege culoarea corectă (Exercițiu ludic) Preșcolar C. Capacități și atitudini față de învățare > Legumele. Formează perechi! (Joc didactic) Preșcolar E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii > Mijloace de transport. Caută și potrivește! (Joc didactic) Preșcolar Comunicare în limba română > De Crăciun. Formăm perechi (Joc didactic) Clasa pregătitoare Comunicare în limba română > Textul Cea mai rea prințesă, de Anna Kemp – înțelegerea lecturii (Exercițiu ludic) Clasa a II-a Limba engleză > Save the Environment! – Conditionals (Joc interactiv Genially) B1 Clasa a VIII-a Informatică > Matrici simetrice cu litere în C++: orizontală și verticală (Tutorial interactiv) Clasa a XI-a Informatică > Matrice serpentină în C++ – implementare prin funcții iterative cu prototipuri (Exercițiu ludic) Clasa a XI-a Limba şi literatura română > Grupurile de litere ce, ci, che, chi – fixarea cunoștințelor (Joc didactic) Clasa a III-a D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii > Hai să exersăm! Culegere de poezii pentru recuperarea pierderilor în învățare (Auxiliar didactic) Preșcolar B. Dezvoltarea socio-emoțională > Culegere de povestiri moral-religioase pentru preșcolari (Auxiliar didactic) Preșcolar Educaţie antreprenorială > Obținerea produsului – fixarea cunoștințelor/ evaluare formativă (Anagrame) Clasa a X-a Limba şi literatura română > Clubul de lectură: Ivan cel fără de seamăn, de Kathrine Applegate (Material suport) Clasa a III-a D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii > Ce ne spun poveștile? (Jocul provocărilor) Preșcolar ÎnapoiPagina 1 din 473