Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Istorie > Clasa a VI-a >

Revoluția Glorioasă. Constituirea SUA (Fișă de evaluare)

Autor: Sergiu Duma - Colegiul Național Moise Nicoară, Arad (Arad)

Descriere:

Resursa propune itemi variați ca și construcție, fiind în același timp interactivă. Un alt mare avantaj al resursei este ca la final se poate obține un feedback rapid, atât ca și apreciere cu notă, cât și prin vizualizarea răspunsurilor corecte sau greșite.

Revolutia Glorioasă – Constituirea SUA, o fișă interactivă creată de Sergiu Duma


 

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Istorie

Competență generală: 1. Utilizarea în contexte diverse a coordonatelor şi reprezentărilor despre timp şi spaţiu
Competența specifică vizată prioritar: 1.2.. Utilizarea coordonatelor temporale referitoare la faptele şi procesele istorice


Legătura web către resursă: https://www.liveworksheets.com/mz3319135sl
Accesări: 430

Propunător: Sergiu Duma - Colegiul Național Moise Nicoară, Arad (Arad)
Data validării: 5 mai 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite