Descriere:
Acest mijloc de învățământ realizat pe platforma online wordwall.net constă într-un test aplicativ și interactiv pentru verificarea cunoștințelor teoretice, care poate fi utilizat de către elevii care urmează domeniul de pregătire profesională Turism şi alimentație, domeniul de pregătire generală Turism și calificarea profesională – Tehnician în hotelărie, la modulul Cazarea turiștilor, tema „Rezervarea spațiilor de cazare”.
Materialul este adaptat exigențelor procesului educațional, oferind informații corecte. Ajută la dezvoltarea cognitivă a elevului implementându-se strategii pentru a se atinge obiective pe termen lung. Respectă corectitudinea științifică a conținuturilor, fiind în acord cu programa școlară. Informațiile sprijină înțelegerea clară a conceptelor fundamentale ale disciplinei.
Programe școlare suport – programa școlară în vigoare pentru disciplina Cazarea turiștilor, clasa a XI-a (conform anexei 1 la OMEN nr. 3501 din 29.03.2018) și Standardul de Pregătire Profesională (conform anexei 4 la OMENCȘ 4121/13.06.2016)
URÎ 14 – Primirea și cazarea turiștilor
Competențe cheie:
– Competența de a învăța să înveți;
– Comunicarea în limba maternă;
– Competențe de bază în științe și tehnologii;
– Competență digitală.
Rezultate ale învățării:
Cunoștințe:
14.1.1. Prezentarea modalităților de rezervare.
Abilități:
14.2.3. Acceptarea/respingerea cererilor de rezervare.
14.2.4. Comunicarea rezultatului cererii de rezervare.
Atitudini:
14.3.2. Asumarea responsabilității interpretării datelor primite de la solicitant și trimiterea rezultatului (confirmării).
Obiective de învățare:
O1: Să definească rezervarea.
O2: Să precizeze care este importanța rezervării pentru unitatea hotelieră și client.
O3: Să enumere modalitățile de rezervare a spațiilor de cazare.
O4: Să descrie modalitățile de rezervare a spațiilor de cazare.
O5: Să identifice etapele procedurii de rezervare a spațiilor de cazare.
O6: Să specifice situațiile de acceptarea/respingere a cererilor de rezervare.
O7: Să precizeze în ce constă comunicarea rezultatului cererii de rezervare.
O8: Să precizeze rolul diagramelor de disponibilitate folosite în procesul de rezervare.
O9: Să recunoască Formularul de rezervare după rubricile acestuia.
O10: Să recunoască Formularul de confirmare a rezervării după rubricile acestuia.
Bibliografie:
1. Baker S., Bradley P., Huyton J., Principiile operațiunilor de la recepția hotelurilor, Editura C.H.Beck, București, 2007
2. Mihai Ș., Capotă V., Costea F., Ghinescu C., Iordache C., Pârjol I., Popescu C., Vețeanu C. – Tehnologie hotelieră, manual pentru clasa a XII-a, Editura Niculescu, București, 2003
Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a XI-a
Disciplina: Discipline tehnice
Competență generală: 0. Competențe generale pentru discipline tehnice
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru discipline tehnice
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/87034008
Accesări: 199
Propunător: Cătălina Onose - Liceul de Turism și Alimentație Dumitru Moțoc, Galați (Galaţi)
Data validării: 19 februarie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.