Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Discipline tehnice > Clasa a XI-a >

Rolurile și obiectivele marketingului – evaluare (Test)

Autor: Diana Moisevici-Șerb - Colegiul Economic Ion Ghica, Târgoviște (Dâmboviţa)

Descriere:

Resursa urmărește să evidențieze măsura în care elevii manifestă interes în fundamentarea noțiunilor legate de marketing. Aceasta este adresată elevilor din liceele cu profil tehnologic.

Activitatea devine colaborativă, ludică și oferă posibilitatea evaluării conceptelor legate de: rolurile și obiectivele marketingului în activitatea agentului economic.

 

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a XI-a
Disciplina: Discipline tehnice

Competență generală: 0. Competențe generale pentru discipline tehnice
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru discipline tehnice


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/63414417
Accesări: 193

Propunător: Diana Moisevici-Șerb - Colegiul Economic Ion Ghica, Târgoviște (Dâmboviţa)
Data validării: 15 noiembrie 2024

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite