Descriere:
Materialul propus reprezintă un model de evaluare diferențiată a competențelor la sfârșitul unității de învățare Electrostatica. Itemii vizează cunoștințe atât de la baza piramidei taxonomiei competențelor, cunoaștere, cât și de la nivelurile superioare, aplicare și raționament.
Resursa constă într-un test de evaluare cu 6 itemi, 1 item subiectiv (I5), 3 itemi semiobiectivi (I2, I4 şi I6) şi 2 itemi obiectivi (I1 şi I3), cu abordare gradată a dificultății acestora, fiind o modalitate de consolidare a cunoștințelor la Electrostatica, pentru primele 3 competențe generale cu cate una derivată.
Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Fizică
Competență generală: 1. Investigarea ştiinţifică structurată, în principal experimentală, a unor fenomene fizice
Competența specifică vizată prioritar: 1.2. Folosirea unor metode şi instrumente pentru înregistrarea, organizarea şi prelucrarea datelor experimentale şi teoretice
Legătura web către resursă: https://www.isj-db.ro/static/files/RED/3.GIMNAZIAL/APRILIE_2022/RED_Evaluare_Diferentiata_Fizica_Toader_Izabela.docx
Accesări: 581
Propunător: Izabela Toader - Școala Gimnazială, Vulcana Pandele (Dâmboviţa)
Data validării: 28 aprilie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.