Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a III-a >

Scriem corect cuvintele la/ l-a (Fișă de lucru)

Autor: Mihaela Sîrbu - Școala Gimnazială Nr. 3 Anastasie Panu, Huși (Vaslui)

Descriere:

Resursa este adresată elevilor din clasa a III-a pentru consolidarea scrierii corecte a cuvintelor la și l-a. Elevul primește feedback imediat, având posibilitatea să se autoevalueze.

Scrierea corectă a cuvintelor la-l-a, an interactive worksheet by Mihas

liveworksheets.com


Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 4. Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 4.1. Aplicarea regulilor de despărţire în silabe la capăt de rând, de ortografie şi de punctuaţie în redactarea de text


Legătura web către resursă: https://www.liveworksheets.com/cd2617484ih
Accesări: 553

Propunător: Mihaela Sîrbu - Școala Gimnazială Nr. 3 Anastasie Panu, Huși (Vaslui)
Data validării: 12 noiembrie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite