Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică şi ştiinţe > Biologie > Clasa a VIII-a >

Sistemul circulator. Anatomia inimii și a vaselor de sânge

Sarcina de lucru pentru elevi:

Cu ajutorul aplicației Online Whiteboard (awwapp.com), realizați un desen/ o schemă a inimii. Desenul trebuie să conțină inima, compartimentată în cele 4 camere. Indicați denumirea fiecărei camere.

Adăugați pe desen vasele de sânge corespunzătoare fiecărui compartiment al inimii, indicând și denumirea acestuia.

Desenați cu culoarea albastră camerele/ vasele de sânge prin care circulă sângele neoxigenat si cu culoarea roșie camerele/ vasele de sânge prin care circula sângele oxigenat.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice alcătuirea inimii, pe baza materialului didactic utilizat; fiecare elev sa denumească cele 4 camere ale inimii.
Să enunțe principalele vase de sânge, împreuna cu ce fel de sânge transportă, pe baza comparării anterioare a acestora; fiecare elev sa identifice principalele vene si artere care vin si pleacă de la inima si ce fel de sânge transporta acestea (oxigenat/ neoxigenat).
Să coreleze compartimentele inimii cu vasele de sânge cu care acestea comunica, pe baza informațiilor primite de la cadrul didactic; fiecare elev sa identifice cu ce vas de sânge comunica fiecare camera a inimii.

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Fiecare elev va urmări materialul trimis de către cadrul didactic. Materialul conține atât explicații despre inimă, cât și imagini. Elevii vor transpune în desenul lor informațiile pe care le-au primit. Ei vor împărți inima în cele 4 camere, le vor indica, vor desena și vasele de sânge care vin și pleacă din fiecare compartiment și le vor denumi. La următoarea oră, profesorul o să prezinte un desen corect al unuia dintre elevi, solicitând ca toți elevii să își verifice desenele si sa își corecteze eventualele greșeli.


Accesări: 908
Contribuitor: Maria Teodora Rădoi - Facultatea de Biologie (2020)

Alte activități pentru: Biologie Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: whiteboard

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite