Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba engleză > Clasa a VII-a >

„Spun NU violenței”: Prevenirea bullying-ului în mediul școlar

Sarcina de lucru pentru elevi:

1. Exercițiul de spargere a gheții, în care elevii sunt rugați să-și scrie prenumele cu majuscule, în partea stângă a foii, pe verticală. În dreptul fiecărei litere, scriu o calitate, un lucru pe care îl fac cu plăcere și care începe cu litera respectivă. Fiecare membru al grupului citește ceea a scris.

2. Elevii sunt solicitați să definească violența și să enumere câteva tipuri de violență.

3. Fiecare echipă va primi câte o situație cu caracter violent pe care o vor dezbate în grup.
• Care sunt cauzele violenței?
• Ce avantaje și ce dezavantaje are comportamentul violent?
• Ce motive invocă tinerii pentru utilizarea bullying-uluii?
• Care sunt urmările imediate și pe termen lung ale unui comportament violent?

4. Dragi elevi, ca temă pentru acasă, va rog să vă împărțiți în grupuri de câte 4 și apoi să încercați să alcătuiți o hartă conceptuală pentru una din cele patru întrebări formulate mai sus, utilizând una din urătoarele aplicații:
Mindmeister (și colaborativ): https://www.mindmeister.com
Popplet: http://popplet.com
Bubbl.us (și colaborativ) (recomandat): https://bubbl.us
GoConqr: https://www.goconqr.com

Dacă veți întâmpina probleme în utilizarea acestor aplicații, să nu ezitați să puneți întrebări.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să definească termenul de bullying
Să recunoască diverse forme de bullying
Să identifice modalități de prevenire a fenomenului de bullying

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Deoarece subiectul lecției este de actualitate, elevii vor reuși să realizeze tema pentru acasă deoarece și-au însușit noțiunile necesare pentru a putea realiza sarcina de lucru dat. Elevii vor realiza harta conceptuală, folosind una dintre aplicațiile sugerate deoarece au formate competențele digitale necesare realizării unei astfel de teme.


Accesări: 597
Contribuitor: Adriana Vidoni - Școala Gimnazială, Dobra (Hunedoara) (2020)

Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Popplet Mindmeister Go Conqr Bubbl.us

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite