Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Chimie > Clasa a IX-a >

Starea gazoasă – evaluare (Exercițiu-test)

Autor: Doina Breazu - Liceul Tehnologic Decebal, Drobeta Turnu Severin (Mehedinţi)

Descriere:

Testul evaluează cunoștințele elevilor despre gazele ideale.

În test sunt incluse exerciții care necesită utilizarea formulelor pentru determinarea numărului de moli, a volumului sau a masei unui gaz. Elevii trebuie să aplice relațiile matematice, pentru a asocia corect noțiunile, astfel încât să rezulte perechi.

 

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Chimie

Competență generală: 3. Rezolvarea de probleme în scopul stabilirii unor corelaţii relevante, demonstrând raţionamente deductive şi inductive
Competența specifică vizată prioritar: 3. Rezolvarea de probleme în scopul stabilirii unor corelaţii relevante, demonstrând raţionamente deductive şi inductive


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/17644997
Accesări: 15

Propunător: Doina Breazu - Liceul Tehnologic Decebal, Drobeta Turnu Severin (Mehedinţi)
Data validării: 30 aprilie 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite