Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică > Clasa a V-a >

Știrile STEAM CLUBS: Matematica formelor (Material suport)

Autor: Veronica Fișcu și Florentina Dapcea - Palatul Copiilor, Giurgiu

Descriere:

Activitățile de tip STEAM oferă copiilor oportunitatea de a cunoaște și de a descoperi noțiuni și fenomene din natură și de a le putea recunoaște în realitatea lor cotidiană.

Resursa educațională constituie o invitație la acest demers de cunoaștere și de investigație științifică.

 

Tipul resursei: Video
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Matematică

Competență generală: 4. Exprimarea în limbajul specific matematicii a informațiilor, concluziilor și demersurilor de rezolvare pentru o situaţie dată
Competența specifică vizată prioritar: 4.3. Transpunerea în limbaj specific a unor probleme practice referitoare la perimetre, arii, volume, utilizând transformarea convenabilă a unităţilor de măsură


Legătura web către resursă: https://www.youtube.com/watch?v=0l0F8BTo-ik
Accesări: 34

Propunător: Veronica Fișcu - Palatul Copiilor, Giurgiu (Giurgiu)
Data validării: 12 mai 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite