Descriere:
Resursa „Strategii de instruire diferențiată la matematică” se adresează cadrelor didactice din învățământul primar și oferă exemple concrete de adaptare a conținutului matematic pentru niveluri diferite de învățare, prin compuneri de probleme, integrare interdisciplinară și jocuri didactice.
Valoarea adăugată constă în sprijinul oferit pentru personalizarea predării, evaluarea formativă și motivarea elevilor prin metode ludice și interactive.
Resursa propune activități colaborative, care stimulează creativitatea, gândirea critică și cooperarea între elevi, fiind utilă pentru caracterul practic, accesibil și inovator în abordarea diferențierii la clasă.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Matematică
Competență generală: 5. Rezolvarea de probleme în situaţii familiare
Competența specifică vizată prioritar: 5.1. Utilizarea terminologiei specifice şi a unor simboluri matematice în rezolvarea şi/sau compunerea de probleme cu raţionamente diverse
Legătura web către resursă: https://gamma.app/docs/Strategii-de-instruire-diferentiata-la-matematica-or3hghllctpmfat
Accesări: 7
Propunător: Gabriela Andriescu - Liceul Teoretic Ion Barbu (Bucureşti)
Data validării: 6 iulie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.