Descriere:
Această resursă interactivă este centrată pe dezvoltarea abilităților de gândire algoritmică ale elevilor, cu un accent deosebit pe utilizarea pseudocodului.
Resursa include o gamă variată de subiecte selectate din examenul de bacalaureat, axate în mod specific pe structuri repetitive cu număr necunoscut de pași, precum bucla „cât timp”. În plus, materialul oferă exemple ce acoperă toate structurile fundamentale necesare pentru implementarea programelor, promovând astfel gândirea structurată. Elevii sunt îndrumați să folosească pseudocodul furnizat pentru a completa datele de intrare și a afișa astfel datele de ieșire dorite.
Feedback-ul constructiv, vizualizat prin intermediul unui emoticon zâmbitor, motivează și stimulează elevii în procesul lor de învățare.
Scopul principal este de a consolida și de a perfecționa abilitățile elevilor de a manipula eficient buclele în cadrul pseudocodului.
Competența generală 3. Elaborarea algoritmilor de rezolvare a problemelor
Competența specifică 3.2. Reprezentarea algoritmilor în pseudocod
Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Informatică
Competență generală: 0. Altă competență generală
Competența specifică vizată prioritar: . Altă competență specifică
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/32341019
Accesări: 388
Propunător: Mariana Ivan - Liceul Teoretic Mircea Eliade, Galați (Galaţi)
Data validării: 10 noiembrie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.