Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Biologie > Clasa a V-a >

Structura florii la angiosperme – exercițiu de identificare (Imagine didactică interactivă)

Autor: Carmen Oancă - Școala Gimnazială Nr. 2, Barcea (Galaţi)

Descriere:

Resursa educațională deschisă poate fi utilizată pentru predare și învățare și are scopul de a sprijini retenția și înțelegerea părților componente ale florii la angiosperme.

 

Tipul resursei: Imagine didactică
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Biologie

Competență generală: 1. Explorarea sistemelor biologice, a proceselor și a fenomenelor, cu instrumente și metode științifice
Competența specifică vizată prioritar: 1.1. Extragerea informațiilor din texte, filme, tabele, desene, scheme, ca surse pentru identificarea caracteristicilor unor sisteme biologice, a unor procese și fenomene


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/30903532
Accesări: 68

Propunător: Carmen Oancă - Școala Gimnazială Nr. 2, Barcea (Galaţi)
Data validării: 21 martie 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite