Descriere:
Realizând acest exercițiu, elevii își vor fixa/ consolida cunoștințele privitoare la substantiv. Ulterior, activitatea se poate valorifica printr-un exercițiu de alcătuire de propoziții, pentru a reuși să identifice substantivele în diverse situații de comunicare.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.5. Sesizarea unor regularităţi ale limbii pe baza textului citit
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/26071443
Accesări: 254
Propunător: Cornelia Adela Boariu - Școala Gimnazială, Botiz (Satu-Mare)
Data validării: 3 iulie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.