Descriere:
Resursa se adresează elevilor de clasa a III-a. Dacă elevii lucrează la distanţă sau în sistem hibrid, activitatea digitală poate fi organizată prin Google Classroom sau Microsoft Teams; fişele pot fi partajate online. Dacă dotarea tehnologică este redusă, jocul digital poate fi înlocuit cu un joc fizic: „cartonaşe cu substantive” şi sortare pe grupuri. Pentru elevii cu nevoi educaţionale speciale, se pot oferi fişe cu mai puţin text, exemple concrete, şi prelungi timpul de lucru la exercitiul individual. Profesorul va colecta rezultatele testului digital pentru a vedea care elevi mai necesită suport şi va interveni în orele următoare cu activităţi de consolidare.
Este o resursă colaborativă, care poate fi adaptată în funcție de mediul de lucru.
Este o resursă educațională deschisă – înainte de orice modificare, trebuie descărcată în format editabil (clic pe Fișier – Descărcați) sau copiată în propriul Drive (Fișier – Faceți o copie).
Tipul resursei:  Suită de activități
Limba resursei:  Română
Nivelul:  Clasa a III-a
 Disciplina:  Limba şi literatura română
Competență generală:  3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar:  3.5. Sesizarea unor regularităţi ale limbii pe baza textului citit
 Legătura web către resursă: https://docs.google.com/document/d/10Lxc4ZoY3LatjZNSMhjIplNtPo06sN-1/
 Accesări: 13
 
  Propunător:  Augustina Dobrescu - Școala Gimnazială, Dîlma (Mehedinţi) 
 Data validării: 29 octombrie 2025

 Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional 
 Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.
