Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre

Substantivul (recapitulare)

Sarcina de lucru pentru elevi:

Individual, realizați clasificarea substantivelor și a articolelor conform materiei predate, utilizând aplicația Bubbl.us (https://bubbl.us/beta/), utilizată pentru crearea de hărți conceptuale colaborative online.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să indice cu precizie tipurile de substantive
Să alcătuiască propoziții cu fiecare tip de substantiv
Să articuleze corect fiecare tip de substantiv

Tip de activitate:
Sarcina de lucru se va realiza:

Modul probabil de desfășurare a activității:

În efectuarea acestei sarcini, va trebui să respectați următoarele indicații: 1) În casetele mari (Bubble), din plan orizontal, scrieți tipurile de substantive, iar în cele verticale, care derivă din acestea (Child Bubble), scrieți articolele corespunzătoare substantivelor. 2) Creați câte două căsuțe pentru fiecare substantiv și articol substantival, în care să exemplificați.


Accesări: 835

Alte activități pentru:
Alte activități care utilizează: Bubbl.us

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite