Descriere:
Resursa este un suport vizual, creat cu ajutorul aplicației Prezi, care îi va ajuta pe elevi să identifice elementele specifice din structura unei scrisori (scriere reflexivă).
La sfârșitul activității, elevii vor fi capabili:
1.Obiective cognitive:
C1 – să identifice elementele specifice scrisorii;
C2 – să precizeze structura scrisorii;
C3 – să enumere tipurile de scrisoare;
C4 – să redacteze diverse scrisori;
C5- să respecte regulile de redactare a scrisorii (limbaj adecvat, scris îngrijit, fără ștersături);
C6 – să identifice diferențele dintre diferite tipuri de scrisori.
2.Obiective afective:
A1. să introducă cunoștințele acumulate în propriul sistem de valori;
A2. să conștientizeze importanța studierii limbii române.
Tipul resursei: Suport vizual
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 3. Redactarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 3.3. Adecvarea textului scris la situația și scopul de comunicare
Legătura web către resursă: https://prezi.com/view/7QjTB5vRq8mH0KhQkbiJ/
Accesări: 554
Propunător: Nicoleta Bercaru - Școala Gimnazială Nr. 30 Gheorghe Țițeica, Constanța (Constanţa)
Data validării: 23 octombrie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.