Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a IX-a >

Textul descriptiv: Forme ale descrierii, clasificare, funcții (Material suport)

Autor: Mihaela Melinte - Liceul de Transporturi Auto Traian Vuia, Galați (Galaţi)

Descriere:

Resursa reprezintă un material teoretic despre tipurile descrierii (descrierea obiectivă și descrierea subiectivă), funcțiile semantice ale descrierii, clasificarea descrierii literare etc.

 

Tipul resursei: Suport vizual
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 2. Folosirea modalităţilor de analiză tematică, structurală şi stilistică în receptarea diferitelor texte literare şi nonliterare
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Folosirea modalităţilor de analiză tematică, structurală şi stilistică în receptarea diferitelor texte literare şi nonliterare


Legătura web către resursă: https://voicethread.com/share/23183665/
Accesări: 319

Propunător: Mihaela Melinte - Liceul de Transporturi Auto Traian Vuia, Galați (Galaţi)
Data validării: 11 iulie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite